hello...welcome to my blog...dont forget to follow me keyh...remember to love your life even though its not perfect...

Thursday 10 November 2011

oh molly...

(ats ni bkn pic kucing aku)molly..comel tak nama tu??tu nama kucing aku...ayah aku kutip kat surau..cantik bulunya,langsung takde cacat cela ke,kurap ke...masa tu dia kecik lagi...kitorang bela dia sampai dia besar macam skarang...skarang molly slalu lari dari rumah,ikot kucing jantan..balik rumah aku pon sebab nak makan,minum and tidur je...tinggal kawan dia,milo si kcik sorang2 kat rumah..milo tu bestfriend molly..sian aku tengok milo..asyik main sorang2 je..bila aku renung2kan,kucing ni takde bezanya dengan manusia...perempuan law ade boyfriend teros lupe kawan..lagi parah ade yang lupa susah payah mak bapak bagi diorang makan pastu lari ikot pakwe...bila dah susah,baru menyesal minta maaf kat mak bapak...bila susah baru ingat mak bapak...manusia macam lebih teruk dari binatang...sekurang-kurangnye kucing tu takde akal,namun kita cukup bertuah dikurniakan akal untuk menilai mana yang baik dan mana yang buruk..aku pun bukannya baik sangat,sekadar nak lontarkan pandangan,2 je...

No comments:

Post a Comment